Atenció

Si sou de les territorials de Terres de l'Ebre i voleu anunciar els vostres actes, o explicar com han anat només heu d'enviar un correu a
assembleate@gmail.com

diumenge, 8 de setembre del 2013

Avui pujada als cims de Catalunya amb estelades

Clica

Des d'El Perelló ens fan arribar aquest escrit que publiquem

Estelades al cim! Pugem al Morral de Cabra Feixet El passat diumenge 8 de setembre, fent una bona alenada d’aire fresc per agafar energia per la via catalana, la AT del Perelló per la Independència vam pujar al morral de Cabra Feixet.

Una setantena de caminants, ben disposats de bon matí, vam agafar els cotxes per acostar-nos al camí que ens duria al cim de la peculiar silueta de Cabra Feixet que normalment retalla el paisatge del nostre terme.

Tot i que el cel estava enterbolit i que el dia abans havien caigut uns quants litres d’aigua, tots i totes, dels grans als més menuts, vam recórrer la pista forestal que surt del peu de la muntanya per acostar-nos al sender de la bassa de falcó que ens duria al cim del morral.

Un darrere l’altre i fins i tot fent cadena pel camí, vam arribar, puntuals a les dotze, a la roca que corona el cim. Un cop plantada l’estelada, i havent esmorzat per agafar forces per la baixada, vam entonar, entre la boira, el cant dels segadors, tots units de les mans.

Volem compartir amb tots els participants d’estelades al cim el goig de l’experiència viscuda i, per aquells que ja el coneixíem o pels que encara no hi havien pujat, el morral de Cabra Feixet, a partir d’ara, també té un lloc en la història de la independència de Catalunya.